5/23/2009

Banned by Adsense

Yes ,I am banned by adsense . On the day I received a mail from adsense that they had banned my account , I was stunned as usual . As we all know adsense never let people know the exact reason behind banning a website. I finally entered some form requesting google to reinstate my account . But nothing happened.

So Why am I banned by Google adsense ?

The only reason I can think of is I am not updating my blog . Yes guys , if you have a high revenue generating blog/website and you are not updating it regularly , Google will consider it as Made For Adsense website (MFA) and they will ban the respective account .

Apart from this , there are lot of reasons why Google might ban your adsense account .

Please check here to find the reasons why Google ban your adsense account .
For more updates from techworld , Subscribe here or click here to get updates via email .

9 comments:

Nah, the reason you specified is invalid, Google doesn't mark sites as MFA like this. The reason I see for this is your post:

http://www.technade.com/2007/01/adsense-income.html

It is against T&C of Google Adsense to publicize your earning status. :)

Its sad to hear that You got banned From adsense. and yes Shubham Is right You should never Disclose Critical data about your adsense account

@ Amit Banerjee: Wots up? How you doing. Why the interest in adsense? So far I've only seen chitika malls on your blog.

@ Subhash: Thanks for the info. Your blog even opened my eyes to Adsense filtering. Will be blogging aboutt this and leaving a link and trackback to your site.
Take heart and hope you get your account back.

oh really shocking news man.

I find it frustrating as well to hear about a fellow AdSense earner being banned. I hope you find a good alternative.

Nhân sâm là một trong những loại thảo dược tự nhiên, có mặt ở rất nhiều quốc gia trên thế giới như Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kì... Trong các loại giá hồng sâm hàn quốc kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn được hàng triệu người trên khắp thế giới săn lùng và tìm kiếm bởi những giá trị tuyệt vời.

hong sam là một trong những loại thảo dược tự nhiên, có mặt ở rất nhiều quốc gia trên thế giới như Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kì... Trong các loại hồng sâm kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn được hàng triệu người trên khắp thế giới săn lùng và tìm kiếm bởi những giá trị tuyệt vời. Từ xưa đến nay những công dụng của loại sam han quoc này vẫn được mọi người lưu truyền và ứng dụng vào trong đời sống đặc biệt là chăm sóc sức khỏe của con người. sâm hàn quốc chính là nhân sâm Hàn Quốc ở dạng tươi chưa qua sơ chế thành các sản phẩm. hồng sâm hàn quốc có những vai trò và hong sam han quoc tác dụng vô cùng to lớn đối với con người.

gia nhan sam han quoc là một trong những loại thảo dược tự nhiên, có mặt ở rất nhiều quốc gia trên thế giới như Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kì... giá nhân sâm hàn quốc Trong các loại nhân sâm kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn được hàng triệu người trên khắp giá sâm thế giới săn lùng và tìm kiếm bởi những giá trị tuyệt vời. Từ xưa đến nay những công dụng của loại giá sâm hàn quốc này vẫn được mọi người lưu truyền và ứng dụng vào trong đời sống đặc biệt là chăm sóc sức khỏe của con người. Củ giá sâm hàn quốc tại việt nam chính là nhân sâm Hàn Quốc ở dạng tươi chưa qua sơ chế thành các sản phẩm. Củ giá sâm tại hàn quốc​ có những vai trò và tác dụng vô cùng to lớn đối với con người.

Post a Comment