11/08/2008

A bloggers confession

Today I was going through blogosphere where I noticed an interesting post by Harsh from Virgin Tech . This guy is really Cool. He honestly published that he Copied things in his startup days from some blogs and today he is confessing for what all he did . Click here to read more .

This kind of self motivation by bloggers is seriously appreciated. So I am throwing a free link for him in my blogroll section . Cheers Virgin .

2 comments:

First of all

Thanx subhash


dude...its a confession and message for all bloggers here....those who did and those who are doing it..!!!

trust me i"m feelin so Good after this confession..!!!

I feel that i have been relieved of some sin..!!!!

And now For my new Blog i can say that each and every post is original...and mine..!!

:)

p@r@noid..a.k.a harsh!!!

keo sam là một trong những loại thảo dược tự nhiên, kẹo sâm có mặt ở rất nhiều quốc gia trên thế giới như Nhật Bản, keo hong sam Hàn Quốc, Hoa Kì... Trong các loại nhân sâm kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn được hàng kẹo hồng sâm triệu người trên khắp thế giới săn lùng keo nhan sam và tìm kiếm bởi những giá trị tuyệt vời. kẹo nhân sâm Từ xưa đến nay những công dụng của loại nhân sâm này vẫn được mọi người lưu truyền và keo sam han quoc ứng dụng vào trong đời sống đặc biệt kẹo sâm hàn quốc là chăm sóc sức khỏe của con người. keo hong sam han quoc chính là nhân sâm Hàn Quốc kẹo hồng sâm hàn quốc ở dạng tươi chưa qua sơ chế thành các sản phẩm. keo nhan sam han quoc Củ nhân sâm Hàn Quốc có những vai trò kẹo nhân sâm hàn quốc và tác dụng vô cùng to lớn đối với con người.

Post a Comment