1/27/2007

Placement Scenario in JIIT.Noida



For the current batch 2003-07, 446 offers had been made so far for a eligible student strength of 466 [46 in eligible of 512].It takes the placement percentage to almost 96%.100% placements will be achieved for the current batch as there are still 4 months left for the academic year to complete.Highest package for the year stands at 4.8 by Connexant technologies followed by Torry Harris with 3.0.Average salary is 2.6.Infosys stands out to be the major recruiter of the year taking 154 students,followed by satyam taking 70,HCL,Accenture almost 65 ,TCS, caritor taking 40 approx......List of the companies that are in JIIT,noida for the previous two placement years are.

Accenture
Genpact
Mind Infosys
Agilent Tech
HCL Comnet
Mind Tree
Apothecaries Ltd
HCL life sciences
NEC -HCL
AppNetiX
HCLTech
NIIT Technologies
Artech Infosystem
Hexaware
Grape City
Birlasoft
Infosys
Nucleus
Biofer Remedies
i-Flex
Panacea Biotech
Bharti
iGATE
Persistent
Caritor
IP-Pro
Sanofi Aventis
Conexant
JIIT University (Research scholar in Canada)
Sapient
CMC
Keane India
Smart Analyst
eValue serve
L & T Infotech
Syntel
EZ Bioxcel
Merc
TCS
First Rain
Millipore
Torry Harris
Evalue serve
Nature Soft
Tech Mahindra
Satyam
vCustomer
Wipro

Apart from these there are biotechnology related companies also come whose names I don't remember.

Technorati Tags:
, ,

7 comments:

This comment has been removed by the author.

louis vuitton are THE bags to be seen with. In whatever type and leather material, each vuitton handbags is produced under the highest quality standards. No single defect is tolerated and the slightest deviation in quality will stop Monogram Graffiti from being sold to the public, in order to offer the public the perfect bag. They are also a design of art, made with the highest aesthetic values by the most professional designers. A Monogram Groom is a fashion statement that spells style, beauty, and elegance.

sam lat mat ong là một trong những loại thảo dược tự nhiên, có mặt ở rất nhiều quốc gia trên sâm lát mật ong thế giới như Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kì... sam lat tam mat ong Trong các loại nhân sâm kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn được hàng triệu người trên khắp thế giới săn lùng và tìm kiếm bởi những sâm lát tẩm mật ong giá trị tuyệt vời. Từ xưa đến nay những công dụng của loại nhân sâm này vẫn được mọi người lưu truyền và ứng dụng vào trong đời sống đặc biệt sam cu mat ong là chăm sóc sức khỏe của con người. Củ nhân sâm Hàn Quốc chính sâm củ mật ong là nhân sâm Hàn Quốc ở dạng tươi chưa qua sơ chế thành các sản phẩm. sam cu tam mat ong có những vai trò và tác dụng sâm củ tẩm mật ong vô cùng to lớn đối với con người.

sâm tươi là một trong những loại thảo dược tự nhiên sam tuoi, có mặt ở rất nhiều quốc gia trên thế giới như Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kì... Trong các loại sâm tươi hàn quốc kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn sam tuoi han quoc được hàng triệu người trên khắp thế giới săn lùng và tìm kiếm bởi những giá trị tuyệt vời nhân sâm tươi. Từ xưa đến nay những công dụng của loại nhân sâm này vẫn được mọi người lưu truyền và ứng dụng vào trong đời sống đặc biệt là chăm sóc nhan sam tuoi sức khỏe của con người. Củ nhân sâm Hàn Quốc chính là nhân sâm Hàn Quốc ở dạng tươi chưa qua nhân sâm tươi hàn quốc sơ chế thành các sản phẩm. nhan sam tuoi han quoc có những vai trò và tác dụng vô cùng to lớn đối với con người.

Nhân sâm thường được sử dụng để bồi bổ và phục hồi, tăng cường sức khỏe. Dù phụ nữ hay nam giới, trẻ nhỏ hay người cao tuổi thì nhân sâm đều là người bạn đồng hành, dưới đây là những thông tin chia sẻ hữu ích với các bạn.
https://samyennhatminh.com/nhan-sam-tuoi-han-quoc

Post a Comment