3/29/2007

Yahoo mail go unllimited

After the rediff mail announcement of giving unlimited storage to its users,it's now the turn of internet giant yahoo to remove the caps of storage limit in its mail service.The company says this is a gift to its users who has been with the service since a decade.
Earlier in may,Yahoo has rolled out one giagabye memory to its users and 2GB memory for its premium users.But looks like they changed their opinion after seeing Rediff announcement with the fear that they might lose the users to rediff mail.
Moreoever this offer facilitates the users to send more and more files over the mail now.Earlier yahoo used to give us 4MB of its space which is not enough to keep 5 images taken in high resolution with a digital camera.The announcement came at a time when computer costs are declining and the need for exchange of media files and other data and digital files has grown veyr high which are making the people rely on file hosting services.Looks like the mail service providers dont want to lose their users to files hosting services.So they are coming with this kind of announcements.
But before doing this,Yahoo should look to improve the speed of its mail service.Better yahoo people see the advertisement of that hooha mail and rediff mail in which rediff claims itself to be lighning faster compared to yahoo.
Check out the problems with Yahoo messenger.If you like the post,Susbscribe to the blog or click here to get updates through email.

2 comments:

an cung ngưu có xuất xứ từ Hàn Quốc. Cửa hàng an cung ngưu tại Hà Đông là một trong những bài thuốc đông y có từ cách đây rất lâu đời hữu hiệu cho các chứng bệnh tai biến mạch máu não, cao huyết áp, viêm màng não, liệt tay chân, tâm thần và chứng liệt ở mặt... hiệu quả và được mọi người tin dùng.

Cửa hàng an cung ngưu tại Từ Liêm được biết đến như là thần dược cứu mạng cho người bị tai biến mạch máu não với công thức bào chế tuyệt vời được lưu truyền từ đời này sang đời khác. Cửa hàng an cung ngưu tại Thanh Trì Với thành phần bào chế chủ yếu từ ngưu hoàng, sừng trâu, trân châu, hùng hoàng là các nguyên liệu cấp cứu Đông y truyền thống, được dùng hỗ trợ cấp cứu và hỗ trợ điều trị đột quỵ, nhồi máu não cực kì hiệu quả và nhanh chóng.

tác dụng của nhân sâm với nam giới là một trong những loại thảo dược tự nhiên, có mặt ở rất nhiều quốc gia trên thế giới như Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kì... Trong các loại sử dụng nhân sâm như thế nào kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn được hàng triệu người trên khắp thế giới săn lùng và tìm kiếm bởi những giá trị tuyệt vời. Từ xưa đến nay những công dụng của loại nhân sâm cải thiện sức khỏe đàn ông này vẫn được mọi người lưu truyền và ứng dụng vào trong đời sống đặc biệt là chăm sóc sức khỏe của con người. nhân sâm tác dụng như thế nào chính là nhân sâm Hàn Quốc ở dạng tươi chưa qua sơ chế thành các sản phẩm. tác dụng của nhân sâm đối với tinh trùng có những vai trò và tác dụng vô cùng to lớn đối với con người.

Post a Comment